Aikuiset

Liikuntatunnit 2021-2022, ryhmätuntien esittelyt alla!

HUOM: Kauden 2022-2023 liikuntatunnit julkaistaan heinäkuun aikana!
Pidätämme oikeudet tuntimuutoksiin.

Helpot Rivitanssit:

Rivitanssi on monipuolinen ja mukaansa-tempaava harrastus - se on hyvää kunto-liikuntaa sekä aivoille että keholle. Tunneilla opetellaan helppoja tansseja eri musiikkilajeja ja tempoa vaihdellen. Rivitanssi sopii kaikille tanssin ilosta nauttiville. Tunnilla pääsee mukaan niin kantrin, popin kuin latinonkin rytmeihin. Treeniasuksi tavalliset sisävaatteet; bootseja ei tarvitse hankkia, mutta ota mukaan pyörähdyksiin sopivat tanssikengät.

Maanantai / Nuorisoseurantalo
klo 18-19
Maija

Rivitanssit -askeleet osaaville:

Rivitanssi on hauska ja sosiaalinen liikuntamuoto, joka sopii kaikenikäisille. Tansseista löytyy jokaiselle sopiva vaikeusaste. Jatkoryhmän tanssit on tarkoitettu niille, jotka ovat lajia jo harrastaneet ja joilla askelkuviot ovat hallinnassa.

Maanantai / Nuorisoseurantalo
klo 19-20
Maija

Kehonhuoltotreeni:

Kehonhuoltotreenissä kuntoillaan kevyesti omaa kehoa kuunnellen. Tämä tunti sopii vasta-alkajalle kevyeksi aloitustunniksi ja kokeneelle liikkujalle palauttavaksi treeniksi. Tunnilla vaihdellaan aerobisesta harjoittelusta lihaskuntoon, ChiBall-tyylisistä harjoitteista venyttelyyn ja nautitaan liikkeestä.

Maanantai / Sataedu
klo 18-19
Eija

Miesten treeni:

Tunti koostuu koordinaatiota, lihaskuntoa ja hapenottokykyä kehittävästä liikunnasta. Lisäksi jokaisella treenitunnilla pelataan salibandyä 20-30 min tai vaihtoehtoisesti tehdään treeni kuntosalin puolella. Jokaisen tunnin päätteeksi palautellaan ja venytellään. Erinomainen ja monipuolinen tunti hyvän liikkuvuuden ylläpitoon. 

Maanantai / Sataedu
klo 19-20.30
Rami

KuntoFit:

KuntoFit on reipastahtinen tunti, joka sopii kaikille. Tunti koostuu aerobisesta, lihaskunnollisesta sekä kehoa palauttavasta osuudesta. Teemat vaihtuvat kuukausittain (askellus, liikkuvuus, tasapaino, välinetreeni, lihaskuntopainoitteinen ym.) ja ne ilmoitetaan aina erikseen. Tule rohkeasti liikkumaan!

Oma matto mukaan!

Tiistai / Sataedu
klo 18-19
Krista

Asahi, Rentoutus, Venyttely:


"Laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis."


Tiistai/ Sataedu
klo 19-19.45
Krista


Tanssillinen lihaskunto:

Tanssillinen lihaskunto -tunti yhdistelee helppoja tanssikuvioita lihaskuntoharjoitteisiin. Tunnilla keskitytään keskivartalon hallintaan
ja voimistetaan kropan lihaksia kokonaisvaltaisesti. Tunnin lopussa on aina palautteleva osuus sekä venyttely.
Tunti sopii kaiken ikäsille ja taitoisille! 

Keskiviikko / Sataedu
klo 18-18.45
Jaana

Core-treeni:

Bodyharmony on rauhallinen, hypytön tunti. Tunnilla tehdään tasapainoharjoituksia, venytellään ja tehdään myös lihaskuntoa huoltavia liikkeitä. Jumppa on paras tehdä paljain jaloin, mutta jos lattia on kylmä, käy myös liukuestesukat tai pehmeät jumppatossut. 

Oma jumppa-alusta mukaan!

Keskiviikko / Sataedu
klo 18.45-19.30
Jaana

Zumba:

Tuntien pääpaino on lattareissa, mutta mukaan yhdistellään myös vakiotanssien tahteja askeleineen.

Torstai / Friitalan koulu
klo 17.45-18.30
Mona

Kahvakuula:

Kahvakuula on toiminnallisen harjoittelun tunti, joka harjoittaa monipuolisesti lihaskuntoa. Tunnilla harjoitetaan tehokkaasti myös koordinaatiota ja keskivartalon lihaksia, myös ilman kuulaa. Liikkeet ovat sopivan haastavia kokeneemmillekin treenaajilla, mutta tarpeeksi yksinkertaisia myös vasta-alkajille. Tunnin lopuksi venytellään palauttavasti. Sopii niin naisille kuin miehillekin.

Oma kahvakuula ja matto mukaan!

Torstai / Friitala
klo 18.30-19.15
Mona

Teematunti:

Tunneilla vaihdellaan eri teemoja ja teemat ilmoitetaan aina kuukausittain jäsen-sähköpostilla.

Seuraa ilmoittelua myös verkkosivuillamme sekä facebookissa ja instagramissa!

Sunnuntai/ Kaskelotin sali
klo 13-14
Vaihtuva ohjaaja