Aikuiset

Liikuntatunnit 2020-2021, ryhmätuntien esittelyt alla!

Pidätämme oikeudet tuntimuutoksiin.
MOBIILISSA, KÄÄNNÄTHÄN LAITTEEN POIKITTAIN!
Mikäli lukujärjestys ei aukea laitteellasi, pdf - versio löytyy täältä.
MAANANTAI TIISTAI KESKIVIIKKO TORSTAI PERJANTAI
Helpot rivitanssit
18.00 - 19.00
Nuorisoseuran talo
Maija
BodyHarmony
17.00 - 18.00
Friitalan koulu
Jaana
Teematunnit
Kerran kuussa
Vanhankylän koulu
18.00 - 19.30

11.9. Kiertoharjoittelu

9.10. Barre

13.11. Zumbamaraton

Kevään tunnit ilmoitetaan
syksyn aikana.
Rivitanssi - askeleet
osaaville
19.00 - 20.00
Nuorisoseurantalo
Maija
KuntoFit
18.00 - 19.00
Sataedu
Krista
Kahvakuula
18.00 - 19.00
Sataedu
Krista
Tanssitreeni
18.00 - 19.00
Friitalan koulu
Elina ja Maarit
Step
18.00 - 19.00
Sataedu
Eija
UVL Astanga-jooga
19.00 - 20.00
Sataedu
Anu
Miesten treeni
19.00 - 20.30
Sataedu
Rami

Helpot rivitanssit:

Rivitanssi on hyvää kuntoliikuntaa aivoille ja keholle! Rivitanssi on monipuolinen ja mukaansatempaava harrastus. Tunneilla opetellaan helppoja tansseja, musiikkia ja tempoa vaihdellen; kantri, pop, irkku, latino ym. Rivitanssi sopii kaikille, jotka nauttivat tanssin ilosta! Treeniasuna normaalit sisävaatteet, tanssikengät pyörähdyksiin sopivat (bootseja ei tarvitse hankkia).

Maanantai/ Nuorisoseurantalo
klo 18-19
Maija

Rivitanssi- askeleet osaaville:

Rivitanssi on hauska ja sosiaalinen liikuntamuoto, joka sopii kaikenikäisille. Tansseista löytyy jokaiselle sopiva vaikeusaste. Jatkoryhmän tanssit ovat tarkoitettu niille, jotka ovat jo harrastaneet rivitanssia ja askelkuviot on hallinnassa.

Maanantai/ Nuorisoseurantalo
klo 19-20
Maija

Step:

Tunnilla askelletaan askelsarjoja penkille menevän musiikin tahdissa. Tehokas kunnon kohottaja ja kiinteyttäjä. Lopussa lyhyt lihaskunto ja tehokkaat venyttelyt. Tunti sopii normaalikuntoisille.

Oma step-lauta mukaan!

Maanantai/ Sataedu
klo 18-19
Eija

Miesten treeni:

Treeni koostuu koordinaatiota, lihaskuntoa ja hapenottokykyä kehittävästä liikunnasta. Lisäksi jokaisessa harjoituksessa pelataan salibandyä 20-30 min treenikerrasta riippuen. Niille jotka eivät halua pelata vaihtoehtoisena harjoitteena on salin yhteydessä oleva kuntosali. Jokaisen harjoituksen päätteeksi palautellaan ja venytellään. 

Nyt kaikki miehet liikkumaan monipuolisesti ja ylläpitämään hyvää liikkuvuutta.

Maanantai/ Sataedu

klo 19-20.30
Rami

KuntoFit:

KuntoFit on reipastahtinen tunti, joka sopii kaikille. Tunti koostuu aerobisesta, lihaskunnollisesta sekä kehoa palauttavasta osuudesta. Teemat vaihtuvat kuukausittain (askellus, liikkuvuus, tasapaino, välinetreeni, lihaskuntopainoitteinen ym.) ja ne ilmoitetaan aina erikseen. Tule rohkeasti liikkumaan!

Oma matto mukaan!

Tiistai/ Sataedu

klo 18-19
Krista

Uvl Astangajooga:

Tunnilla harjoitellaan dynaamisen astangajoogan perusteita; vinyasa-tekniikkaa millä yhdistämme jooga-asanat, liikkeen ja hengityksen. Tunnilla edetään astangajoogan ykkössarjaa eteenpäin, pikkuhiljaa syventäen ymmärrystä kehon, mielen ja hengityksen liitosta. Ei vaadi kokemusta joogasta. 

Omat joogamatot mukaan.

Tiistai/ Sataedu

klo 19-20
Anu

Kahvakuula:

Kahvakuula on toiminnallisen harjoittelun tunti, joka harjoittaa monipuolisesti lihaskuntoa. Tunnilla harjoitetaan tehokkaasti myös koordinaatiota ja keskivartalon lihaksia, myös ilman kuulaa. Liikkeet ovat sopivan haastavia kokeneemmillekin treenaajilla, mutta tarpeeksi yksinkertaisia myös vasta-alkajille. Tunnin lopuksi venytellään palauttavasti. Sopii niin naisille kuin miehillekin.

Oma kahvakuula ja matto mukaan!

Keskiviikko/ Sataedu
klo 18-19
Krista

BodyHarmony:

Bodyharmony on rauhallinen, hypytön tunti. Tunnilla tehdään tasapainoharjoituksia, venytellään ja tehdään myös lihaskuntoa huoltavia liikkeitä. Jumppa on paras tehdä paljain jaloin, mutta jos lattia on kylmä, käy myös liukuestesukat tai pehmeät jumppatossut. 

Oma jumppa-alusta mukaan!

Torstai/ Friitalan koulu

klo 17-18

Jaana

Tanssitreeni:
Tanssitreeni on monipuolinen koreografinen tanssitunti. Tunnilla tanssitaan erilaisia tansseja: salsaa, sambaa, rumbaa, old discoa, charlestonia, cha chata, swingiä sekä lavatanssi-tyylisiä askelkuvioita. Tunti sopii kokeneelle tanssin harrastajalle sekä vasta-alkajalle. 

Annetaan tanssin kohottaa kuntoa!  

Torstai/ Friitalan koulu
klo 18-19
Elina ja Maarit

Teematunti:

Kerran kuussa
11.9. Kiertoharjoittelu
9.10. Barre
13.11. Zumbamaraton

Perjantaina/ Vanhankylän koulu
18.00 - 19.30

Kevään tunnit ilmoitetaan syksyn aikana.

Seuraa ilmoittelua verkkosivuillamme sekä facebookissa ja instagramissa!